Result Semester 2

Assalamualaikum and hello reader (s).



Dah agak lama rasanya saya tak update blog. Nie pun saya baru je unprivatekan blog saya sebab saya nak renovate blog saya nie. anddddddd..... TADAAAAA! Blog saya dah berubah wajah. :face71:


Post terakhir saya sebelum nie saya ade ceritakan tentang result semester 2 yang dah keluar. 

Omaigosh! :face27:

Tapi... Seperti yang dijankakan... Result yang saya dapat semester 2 lepas tak mencapai target yang saya dah tetapkan. Kuciwanya saya ..:y:


Tapi...Ape-ape pun... Alhamdullillah pointer maintain dalam lingkungan 3 pointer and meningkat sedikit la.



My Result (!)


  • Jika ALLAH SWT memakbulkan doamu, maka  Allah  meneguhkan kepercayaanmu kepadaNya,
  • Jika ALLAH SWT menangguhkan doamu, maka Allah menguji kesabaranmu,
  • Jika ALLAH SWT tidak memakbulkan doamu, maka Allah telah merancang sesuatu yang lebih baik buatmu 
p/s: Bangganya rasa dapat A subjek Financial Accounting I (!) :face44:

No comments: