aii tergoda..ohh!!!

ohh...I am in L.O.V.E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


OMG..!!! saya tak leh nak  tinggalkan nya..saya rasa macam nak bersamanya setiap masa dan ketika..ohh..saya dah tergoda sejak pertama kali saya berjumpa dengannya...



Perfume (Hope) Silkygirl

Perfume (Hope) Silkygirl ialah kegemaranku..I L.O.V.E it very much!!!
Saya suka sangat dengan bau nya..suka sangatttt!!!

Perfume (Dare) Silky For Men

Perfume (Dare) Silky For Men...!!yang nie pun saya suka sangattt!!!
saya suka sangat kalau lelaki pakai perfume nie..hehehe..rasa macam nak follow je tau..opsss..hik hik hik..


Pesan Cik Mia: Kepada sesiapa yang nak bagi saya hadiah..bagi la perfume (Hope) Silkygirl..saya sangat menghargainya..haha*bajet

1 comment:

Unknown said...

jangan la malu2 nak bagi aii perfume hope..hehehe..

bagi jangan tak bagi..hik hik hik >.<